fbpx

Elke dag een mail van Anne

Abonneer je op mijn mails die jou als ondernemer weerbaar, sterk, veerkrachtig en onweerstaanbaar maken.

Je komt hiermee op mijn e-maillijst en je ontvangt (soms dagelijks) mijn e-mails. Zodra het je allemaal te veel wordt, kun je je met één klik uitschrijven.

  • Je voornaam

Wat een top tekst Anne!

En zo mee eens.

Ik werd getriggerd door jouw titel want in alle gesprekken die ik heb met ondernemers hoor ik dit ook. Keep up the good work!

Marja

Lieve Anne, eigenlijk is wat jij doet ook een vorm van kunst.

Met je tomeloze energie en je stroom persoonlijk gerichte nieuwsbrieven met steeds weer relevante onderwerpen maak je mensen enthousiast om wat te leren waar ze beter van worden

Kenneth

Oh Anne, ik word zo blij van jou manier van communiceren! Het spreekt me helemaal aan.

Jenny

Hi Anne, wat een mooi moment om deze mail van jou te krijgen.
Deze opsteker had ik nodig, dank je!

Tessa

Hoi Anne, dank je wel voor je mail. Het was erg leuk om het in mijn inbox te zien verschijnen. Het helpt om vandaag de dag door te komen. Thanks

Brigitte

Lieve Anne, dank je wel voor je mooie e-mail! Dat heeft iedereen nodig, toch?

Irma

Lieve Anne, dank je wel voor je mooie e-mail! Dat heeft iedereen nodig, toch?

Irma

Goedemorgen Anne,  weer zo'n inspirerende tekst van jou 😊.

De meeste mails die iemand mij dagelijks stuurt meld ik af of klik ik direct weg.

Maar die van jou niet.

Ik wordt altijd blij van het positivisme dat van jouw mail uit gaat.

Ron

I’m going global!


In oktober 2019 deed ik hardop voor een volle zaal, in een chique hotel in San Diego, een belofte aan mezelf: ‘I’m going global!’

Toch duurde het nog tot vorige maand dat ik het werkelijk deed. Waarom?

Ik was echt smoezenbedenker eersteklas.

‘Er is genoeg markt in Nederland en België’.

‘Er is meer concurrentie op de Engelstalige markt’.

‘Mijn crm systeem kan geen buitenlandse verkopen aan’.

‘Wat als het niet lukt? Niemand kent me daar’.

Toen, op dat event in San Diego, schreef ik mezelf ook een brief. Die een jaar later naar me werd gepost. Om een of andere reden zwierf die brief een tijdje rond tot ie in mijn brievenbus belandde, eind januari van dit jaar.

Het was best raar, ik zag de brief in mijn postvak en dacht: ‘Hee, wat een bekend handschrift!’. 😁😁

In de brief stond: Hee twijfelaar, heb je het al gedaan? Dit is het moment!

En ik deed het. Ik liet twee cursussen vertalen. Liet een website bouwen en vertalen. En startte grootscheepse advertentiecampagnes.

Met als resultaat? 2 maanden later: 328 ondernemers van over de hele wereld volgen een van die online cursussen.

Ondernemers uit de UK, VS, Nieuw-Zeeland, Australië, Ierland, Canada, Zuid-Afrika, Bonaire en zelfs India.

Ik open iedere ochtend helemaal flabbergasted mijn e-mail (want die mensen bestellen ’s nachts 😂 )

Moraal van dit verhaal? Ons moeder zou zeggen “Nie mauwe, gewoon beginnen. Anders zul je nooit weten of je het kunt’.
https://www.365daysofsuccess.com/




De weg van de MEESTE weerstand


Mijn coach vertelde mij jaren geleden:

Als jij niet verandert, wordt het niet beter.

In feite zal het zelfs slechter worden.

Dat deed pijn.

Maar ik wist dat ze gelijk had.

Ik deed wat ik altijd deed, maar verwachtte een ander resultaat.

Ik dacht er aan te veranderen, maar ik besloot niets.

Het besluit om te veranderen is angstaanjagend.

Mijn brein denkt altijd dat verandering een slecht idee is.

Mijn brein dist redenen op om alles gewoon bij hetzelfde te laten.

Maar ik werd doodmoe van steeds hetzelfde te blijven of zelfs slechter te worden.

Ik besloot dat het beter moest.

Dus ik nam het risico om te veranderen.

Dat besluit veranderde mijn leven.

Het klinkt zo gewoontjes nu.

Maar dat was het toen niet.

Ik koos de weg van de MEESTE weerstand.

Ik ben mijn coach eeuwig dankbaar.

En mezelf ook.

Ben jij besluiteloos?

Ik daag je uit om er voor te gaan.

Wed eens op jezelf.

Er verandert niks totdat jij verandert.

Ben jij er klaar mee en wil je echt veranderen? Jezelf, je bedrijf?

Wil jij ook leren wat mij destijds veranderde en opleverde wat ik nu heb; een miljoenenbedrijf.

Wat ik veranderde, wat ik deed en wat ik leerde wil ik jou ook graag leren.

Dat is mijn missie.

Zodat jij de wereld kunt veroveren.

Kom maar op!

Meld je dan aan voor de opname van de Gratis Workshop ‘Magnetische Marketing’.

Je kunt de opname vanmiddag of morgen bekijken. Kies even een tijdstip dat je uitkomt.

Deze workshop is speciaal bedoeld voor jou als je online workshops of webinars geeft, of een (online) cursus, event of programma hebt.

Maar de methode werkt ook heel goed als je een (web)winkel hebt, of een praktijk, winkel of ander bedrijf hebt.

Doe je mee? Meld je snel aan, dan kun je vanavond of morgen de opname bekijken:

https://www.fanfactor.nl/online-workshop-veel-deelnemers

liefs,

Anne

PS: Vanochtend doneerde ik weer € 10,00 van elke bestelling aan het Vergeten KindDe stand is vandaag € 3821,00! En we zitten nog maar op dag 12!
Je kunt ook natuurlijk nog steeds doneren. We gaan gewoon door, stapje voor stapje naar € 10.000,00 deze maand voor Het Vergeten Kind:

https://actie.hetvergetenkind.nl/actie/fanfactor-anne-raaymakers

PS2: Of lees mijn blogs over Het Vergeten Kind op:
https://www.fanfactor.nl/blog/




Ja, maar…… HOE DAN????


Ik weet het.

Je hebt een cursus gedaan bij Mrs. B.

Of een webinar gevolgd van meisje S.

Of een boek gelezen van meneer van E.

En je blijft achter met de allesomvattende vraag.

Een galmende vraag in je hoofd.

De vraag die alles incompleet maakt.

JA, MAAR……. HOE DAN????????

Dit is echt de meest gestelde vraag waar mee ondernemers bij mij komen.

Dat komt omdat ze wel in actie willen komen maar geen idee hebben hoe.

Dat komt omdat Mrs. B, meisje S en meneer van E. vergeten zijn ze dat te vertellen.

Vast niet bewust. Daar geloof ik niks van.

Ik denk dat zij in hun cursus, webinar of boek echt wel de intentie hadden je te helpen.

Alleen…. het hielp niet.

Je bleef achter met alleen nog maar meer vragen.

Waarom gebeurt dit?

Omdat deze cursussen, webinars en boeken geschreven en gemaakt zijn vanuit hun gezichtspunt.

En dat gezichtspunt is 10 stappen te ver voor jou.

Daar ben jij nog niet!

En dat verliezen de Mrs. B’s, Meisje S-en. en Meneer van E’s van deze wereld volkomen uit het oog.

Dat zul je met mij dus niet mee maken.

Ik begin bij wat jij nodig hebt.

Hoe dat komt?

Omdat ik daar ook ooit begonnen ben.

Ik ben 59.

Toen ik ondernemer werd bestond er geen internet, geen e-books, geen mobiele telefoons, zelfs geen computers zoals we die nu hebben (ik had een 386 met floppydisk).

Er bestond geen social media, geen Facebook, geen Insta, geen LinkedIn.

En al helemaal geen Online Marketing.

Hoe ik er dan zo goed in ben geworden?

Ik heb het geleerd.

Stap voor stap.

Les voor les.

Fout voor fout.

Mislukking voor mislukking.

Succes voor succes.

Als ik het kan, kun jij het ook.

Ik had alles, maar dan ook alles tegen me (geen geld, alleenstaande moeder, 3 crisissen ( ja zeker, in de jaren 90, begin 2000 en in 2010).

Wat ik had, wat ik deed en wat ik leerde wil ik jou ook graag leren.

Dat is mijn missie.

Zodat jij de wereld kunt veroveren.

Kom maar op!

Wil jij dit van mij leren? Doe dan donderdag mee met de Gratis Workshop ‘Magnetische Marketing’.

Deze workshop is speciaal bedoeld voor jou als je online workshops of webinars geeft, of een (online) cursus, event of programma hebt.

Maar de methode werkt ook heel goed als je een (web)winkel hebt, of een praktijk, winkel of ander bedrijf hebt.

Doe je mee? Meld je snel aan:

https://www.fanfactor.nl/online-workshop-veel-deelnemers

liefs,

Anne

PS: Vanochtend doneerde ik weer € 10,00 van elke bestelling aan het Vergeten KindDe stand is vandaag € 3061,00! En we zitten nog maar op dag 10!
Je kunt ook natuurlijk nog steeds doneren. We gaan gewoon door, stapje voor stapje naar € 10.000,00 deze maand voor Het Vergeten Kind:

https://actie.hetvergetenkind.nl/actie/fanfactor-anne-raaymakers

PS2: Of lees mijn blogs over Het Vergeten Kind op:
https://www.fanfactor.nl/blog/




Elke dag een mail van Anne

Abonneer je op mijn dagelijkse coachingmail om jou als ondernemer onweerstaanbaar te maken.

Ik stuur je (bijna) dagelijks een ontboezeming, ervaring, idee, inspiratie of gewoon een leuke story.