fbpx

Elke dag een mail van Anne

Abonneer je op mijn mails die jou als ondernemer weerbaar, sterk, veerkrachtig en onweerstaanbaar maken.

Je komt hiermee op mijn e-maillijst en je ontvangt (soms dagelijks) mijn e-mails. Zodra het je allemaal te veel wordt, kun je je met één klik uitschrijven.

  • Je voornaam

Wat een top tekst Anne!

En zo mee eens.

Ik werd getriggerd door jouw titel want in alle gesprekken die ik heb met ondernemers hoor ik dit ook. Keep up the good work!

Marja

Lieve Anne, eigenlijk is wat jij doet ook een vorm van kunst.

Met je tomeloze energie en je stroom persoonlijk gerichte nieuwsbrieven met steeds weer relevante onderwerpen maak je mensen enthousiast om wat te leren waar ze beter van worden

Kenneth

Oh Anne, ik word zo blij van jou manier van communiceren! Het spreekt me helemaal aan.

Jenny

Hi Anne, wat een mooi moment om deze mail van jou te krijgen.
Deze opsteker had ik nodig, dank je!

Tessa

Hoi Anne, dank je wel voor je mail. Het was erg leuk om het in mijn inbox te zien verschijnen. Het helpt om vandaag de dag door te komen. Thanks

Brigitte

Lieve Anne, dank je wel voor je mooie e-mail! Dat heeft iedereen nodig, toch?

Irma

Lieve Anne, dank je wel voor je mooie e-mail! Dat heeft iedereen nodig, toch?

Irma

Goedemorgen Anne,  weer zo'n inspirerende tekst van jou 😊.

De meeste mails die iemand mij dagelijks stuurt meld ik af of klik ik direct weg.

Maar die van jou niet.

Ik wordt altijd blij van het positivisme dat van jouw mail uit gaat.

Ron

Geen dertien in een dozijn


Het is een veelvoorkomend misverstand dat ChatGPT alleen generieke, ‘dertien-in-een-dozijn’-teksten kunnen maken. Maar niets is minder waar.

Ik snap het. Je wilt niet klinken als een robot of als elke andere ondernemer.

Vooral omdat we allemaal weten dat originaliteit en persoonlijke benadering sleutels zijn tot succesvolle marketing.

Het mooie van ChatGPT is dat het is ontworpen om te leren van een breed scala aan teksten en schrijfstijlen. Maar wat het echt interessant maakt, is dat je het kunt ‘sturen’ om meer op jou of je merk te lijken.

Stel, je wilt een wekelijkse nieuwsbrief uitsturen over duurzaam ondernemen. Je kunt specifieke vragen aan ChatGPT stellen, compleet met het soort toon en stijl die je wilt.

Binnen enkele minuten worden meerdere tekstideeën gegenereerd die je alleen nog maar hoeft te finetunen.

Je kunt je content zelfs nog specifieker maken door klantpersona’s te gebruiken. Geef ChatGPT de achtergrond van je doelgroep, zoals hun pijnpunten of behoeften, en het model kan teksten genereren die direct met hen resoneert.

Een van mijn klanten, een fitnesscoach, gebruikte ChatGPT om specifieke trainingsplannen te genereren. Ze gaf de tool info over haar ideale klant: drukke, werkende moeders. Ze was verbaasd over hoe relevant en individueel de plannen waren, en haar klanten vonden dat ook.

Je hoeft het wiel niet opnieuw uit te vinden om authentiek en relevant te zijn. Met de juiste tools en benadering kan ChatGPT een waardevolle uitbreiding zijn van je marketing toolbox.

Dus, wil je hier mee aan de slag? Doe dan mee met de cursus “In 30 Dagen ChatGPT Genius“!

Omdat je, als online ondernemer, altijd moet blijven meebewegen met de markt en inspelen op nieuwe trends krijg je, alleen deze week een korting van € 20,00 met de code NUACTIE20

ChatGPT is zo’n trend die je niet wilt missen. Door het goed te leren gebruiken en toepassen, profiteer je van talloze voordelen.

Dus, ben je klaar om te transformeren in een ChatGPT Genius?

Schrijf je vandaag nog in voor de cursus en profiteer van de € 20,00 korting met de code NUACTIE20

https://www.fanfactor.nl/cursussen/in-30-dagen-chatgpt-genius/

Ik sta te trappelen om jou in te wijden in nog meer geheimen van jouw nieuwe persoonlijke Inspiratie-Generator.

liefs,

Anne

De actiekorting geldt alleen deze werkweek, dus t/m VANDAAG. Jouw kans om op een voordelige manier in Artificial Intelligence en ChatGPT te duiken.




Ken je de regel van 3?


Laatst las ik een interessant artikel over “The Rule of Three” – een principe dat stelt dat dingen die in drieën worden gepresenteerd, makkelijker te onthouden en aantrekkelijker zijn.

Het zette me aan het denken: wat als je dit principe toepast op je eigen leren en groeien als ondernemer?

Wat als je je richt op drie belangrijke aspecten om je bedrijf naar een hoger niveau te tillen?

En zo ontstond het idee voor mijn cursus “In 30 Dagen ChatGPT Genius”.

In deze cursus combineer ik het leren beheersen van ChatGPT met de kracht van The Rule of Three om jou als ondernemer te helpen groeien en bloeien. Hier zijn de drie aspecten waar we ons op richten:

1. Kennis: In de cursus leer je alles wat je moet weten over ChatGPT, zodat je de technologie vol vertrouwen kunt gebruiken om je bedrijf te ondersteunen en te verbeteren.

2. Vaardigheden: We besteden aandacht aan het ontwikkelen van praktische vaardigheden, zodat je ChatGPT effectief kunt inzetten voor uiteenlopende toepassingen, zoals content creatie, probleemoplossing en brainstormen.

3. Toepassing: Tot slot help ik je om de geleerde kennis en vaardigheden toe te passen op je eigen bedrijf, zodat je de kracht van ChatGPT optimaal kunt benutten en je onderneming naar nieuwe hoogten kunt tillen.

Ben je klaar om de kracht van The Rule of Three en ChatGPT te combineren om je bedrijf te transformeren?

Schrijf je vandaag nog in voor de cursus en ontdek wat ChatGPT voor jouw onderneming kan betekenen!

https://www.fanfactor.nl/cursussen/in-30-dagen-chatgpt-genius/

Meld je dit weekend aan en krijg direct toegang tot exclusieve bonussen zoals een Masterclass ‘Hoe een slimme ondernemer AI kan inzetten’, een lijst met 100 onderwerpen, opdrachten en vragen die je zo in ChatGPT kunt gebruiken.

En dat is niet alles! Je krijgt ook een bonusles waarin je gaat leren hoe je met een paar muisklikken 30 social media afbeeldingen kunt maken met ChatGPT en Canva.

En als kers op de taart een methode hoe je een ‘Over mij’ pagina kunt schrijven op een hele ludieke, opvallende manier.

Wist je dat de ‘Over Mij’ pagina vaak de meest bezochte pagina van je website is? Profiteer daarvan!

Liefs,
Anne

PS: Doe je mee? Ik laat je alles precies zien hoe ik het toepas voor mijn bedrijf, steeds in 3 korte stappen, zodat je het meteen kunt toepassen. https://www.fanfactor.nl/cursussen/in-30-dagen-chatgpt-genius/




Geef me duizend kussen


“Geef me duizend kussen…

en ik geef je er duizend meer”.

Het is een zin uit een gedicht die door mijn hoofd zingt.

Ik weet niet meer welk gedicht.

Een regen kussen.

Of motregen.

Vind jij motregen ook leuker?

Maar het lijkt wel alsof je van motregen veel natter wordt.

Er is niks lekkerder dan gaan hardlopen als de zon schijnt. Te lopen, te zweten, te puffen en dan begint het te motregenen.

Motregen is ook veel beter voor de planten, voor de grond. Als het stortregent, loopt alles in het riool, maar bij motregen kan de grond het goed opnemen.

Motregen is in veel gevallen beter.

Zo is er niks leuker dan een motregen kussen.

Of een motregen marketing.

(Hahaha, ik weet het ook altijd om te draaien naar mijn favoriete onderwerp. Goed hè?)

Maar wat bedoel ik met een motregen marketing?

Gestaag iemand natregenen op een hele zachte mooie manier. De boodschappen landen lekker en geven een goed gevoel.

Het is juist wel prettig. Die motregen marketing.

Is jouw marketing een gestage motregen of is jouw marketing af en toe een stortbuitje zonder doel waarna het water niet in de grond zakt, maar wegloopt in het riool?

Jammer hoor!

En vaak kan jouw publiek er niets mee.

Wat jij nodig hebt is een systeem. Een systeem dat maakt dat jouw marketing gestaag doorstroomt en staat als een huis.

Een motregensysteem. Laten we het zo noemen.

Iemand zalig natregenen tot ie er niet meer omheen kan en van je gaat houden.

Ik ga je dat leren. Het systeem is ‘e-mailmarketing’.

Misschien zeg je nu: Maar ik verstuur al nieuwsbrieven.

Dat is natuurlijk fantastisch, maar deze story e-mails, zoals ik ze verstuur, hebben meer impact dan de ‘gewone’ nieuwsbrief.

Misschien is het je opgevallen dat ik heel veel e-mails verstuur. Op de motregen-manier.

Met die e-mails maak ik een omzet van tussen de 20.000 en 30.000 euro PER MAAND.

Zonder advertentiekosten.

Gewoon een leuke e-mail, met een aanbod.

Als je je publiek echt kent – hun pijnpunten, frustraties, dromen, dagelijkse worstelingen, etc. – kun je op een dieper niveau contact met ze maken.

Daardoor kun je scherpere e-mails schrijven, die hen amuseren of raken.

Je bouwt geloofwaardigheid op. En het presenteert je aanbod bijna moeiteloos.

Dit is iets wat ik je leer in mijn cursus ‘In 30 Dagen Impact met Story E-mails’.

Mijn meegeleverde checklists, sjablonen en werkbladen maken het je helemaal gemakkelijk.

Daarnaast krijg je nog 3 bonussen:

Bonus 1: een exclusieve Masterclass: ‘E-mail, een gratis krachtig marketing instrument’.

Bonus 2: een lijst met 1200 (!) voorbeeldonderwerpen voor jouw e-mails.

Voor ieder vak en bedrijf. Zodat je onmiddellijk inspiratie krijgt voor jouw e-mails.

En als jouw vak, product of dienst er niet bij zit, kan ik er nog ideeën aan toevoegen.

Ik schud ze, met al mijn ervaring en fantasie, namelijk zo uit mijn mouw.

Bonus 3: En een extra soeperdoeper derde bonus: een storymachine waarmee ik alle verhalen die jij in je hebt gegarandeerd opdiep.

Ook als jij denkt dat je vast niks kunt bedenken, ik weet zeker dat de storymachine ze uit je krijgt.

De DRIE superbonussen alleen al leveren je meer op dan alle nieuwsbrieven die je de afgelopen 10 jaar hebt verzonden.

Plan gewoon je e-mails, druk op “verzenden” en kijk wat er gebeurt.

Doe je mee?
https://www.fanfactor.nl/cursussen/in-30-dagen-impact-met-story-emails-cursus/

liefs,
Anne




Elke dag een mail van Anne

Abonneer je op mijn dagelijkse coachingmail om jou als ondernemer onweerstaanbaar te maken.

Ik stuur je (bijna) dagelijks een ontboezeming, ervaring, idee, inspiratie of gewoon een leuke story.