fbpx

We are the champions


Wat een top tekst Anne!

En zo mee eens.

Ik werd getriggerd door jouw titel want in alle gesprekken die ik heb met ondernemers hoor ik dit ook. Keep up the good work!

Marja

Lieve Anne, eigenlijk is wat jij doet ook een vorm van kunst.

Met je tomeloze energie en je stroom persoonlijk gerichte nieuwsbrieven met steeds weer relevante onderwerpen maak je mensen enthousiast om wat te leren waar ze beter van worden

Kenneth

Oh Anne, ik word zo blij van jou manier van communiceren! Het spreekt me helemaal aan.

Jenny

Hi Anne, wat een mooi moment om deze mail van jou te krijgen.
Deze opsteker had ik nodig, dank je!

Tessa

Hoi Anne, dank je wel voor je mail. Het was erg leuk om het in mijn inbox te zien verschijnen. Het helpt om vandaag de dag door te komen. Thanks

Brigitte

Lieve Anne, dank je wel voor je mooie e-mail! Dat heeft iedereen nodig, toch?

Irma

Dank je Anne, voor de positieve woorden.

Ans

Goedemorgen Anne,  weer zo'n inspirerende tekst van jou 😊.

De meeste mails die iemand mij dagelijks stuurt meld ik af of klik ik direct weg.

Maar die van jou niet.

Ik wordt altijd blij van het positivisme dat van jouw mail uit gaat.

Ron

Gisterenavond vroeg mijn jongste zoon Raymond me mee naar de film.

‘Mam, Queen dat is toch uit jouw tijd, hè?’

Lief he 🙂

Eerst had hij een lekkere curry voor me gekookt. Dat kan ie als de beste. Dat heeft ie geleerd in India, toen hij daar een tijdje woonde.

Ik ben hem destijds in India gaan bezoeken en mèn, wat kun je daar lekker eten! Na mijn rondreis door India en Sri Lanka hebben we samen afgesloten met een weekje Malediven.Een week hangmatten met je zoon.

Heel inspirerend hoor.

Ik zal mijn hangmatmarketing ideeën nog wel eens met je delen.

Nu terug naar de bioscoop en Bohemian Rhapsody.

Geweldige film! Echt een aanrader, ook als het ‘niet uit jouw tijd is’.

Raymond is 30 en hij vond ‘m ook prachtig.

Het zette me ook aan het denken.

Waarom zingt iedereen ook nu nog liedjes van Queen mee (We are the champions…) en niet van Sweet of Mud of The Doobie Brothers, die toch ook in ‘mijn tijd’ geweldig populair waren.

Waarom wordt er een een film gemaakt over Queen en waarom wordt The White Album van The Beatles in 20198 weer een hit?

You tell me!

Wie zal over 20 jaar nog veel weemoed luistern naar Beyoncé of JayZ? Het kan best hoor, maar ik vraag het me wel af.

Ik weet het al heel lang en zag het gisteren weer in de film terug.

Queen gaf de mensen een gevoel dat ze nooit meer vergaten. En dat doen ze nog en zullen ze nog jaren doen.

Raymond zei: ‘Mam, ik wist niet eens dat ‘We are the champions’ van Queen was, maar we zingen het altijd bij een voetbalwedstrijd.

Queen leeft voort, door het gevoel wat ze hun fans gaven.

Luister voor de lol eens naar het nummer ‘We will rock you….!’ op Spotify. Een geluid van miljoenen fans klinkt door in dat nummer.

Het hele nummer is het gestamp en geklap van de menigte fans.

Zij gaven hun fans het podium! Zij gaven hun fans het gevoel deel uit te maken van hun succes.

Iedere band of artiest kan een kunstje of een nummer doen op het podium, maar Queen deed dit samen met hun fans.

Goud!

Hoe kun jij jouw fans, jouw publiek, jouw toekomstige klanten het gevoel geven dat zij de ‘champions’ zijn? Als je dat kunt ben je een topondernemer!

Laat het me weten in een antwoord: Hoe kun jij jouw fans het podium geven? Wat is daar voor nodig?

Elk idee is goed. Niks is gek.

Ik kijk uit naar je antwoord en beloof dat ik ze allemaal zal lezen.

liefs,

Anne


« Vorige: | Volgende: »

Elke dag een mail van Anne

Abonneer je op mijn dagelijkse coachingmail om jou als ondernemer onweerstaanbaar te maken.

Ik stuur je (bijna) dagelijks een ontboezeming, ervaring, idee, inspiratie of gewoon een leuke story.